تولید شیر از ضایعات و سبوس برنج در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ پزشکی سلامتی من خوش آمدید. اگر مطالب وبلاگ برای شما مفیدباشند یا نه لطفا نظر بدهید تا به ما را در ادامه ی این راه کمک کرده باشید. یاعلی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





پزشکی سلامت

به گزارش خبرنگار فناوري ايسنا، مهندس نایبی، كارشناس تجاری‌سازی و انتقال فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بيان اين كه اين دستاورد در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران ارائه شده است، اظهار كرد: این محصول مورد تایید گروه صنایع غذایی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران است و با شیر گاو برابری می‌کند.

وي در ادامه تجاری سازی و عرضه نوآوری­‌ها به صنعتگران را از اهداف نخستين جشنواره و نمايشگاه ملي گياهان دارويي، طب‌سنتي و فراورده‌هاي طبيعي دانست.

نايبي با اشاره به اینکه یکی از اهداف شرکت در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، تجاری‌ کردن محصولات دانش بنیان است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره محصولاتی به نمایش گذاشته شدند تا از این طریق بتوانیم جذب سرمایه داشته باشیم و محصولات شرکت‌های نوپای دانش بنیان را به مرحله تجاری سازی و در نهایت به بازار برسانیم.

وی، فراهم کردن بستر مناسب برای عرضه نوآوری‌ها و محصولات دانش بنیان به صنعتگران را یکی دیگر از اهداف‌ نخستين جشنواره و نمايشگاه ملي گياهان دارويي، طب‌سنتي و فراورده‌هاي طبيعي ذکر و برگزاری آن را برای شناساندن این صنعت به مردم بسیار مثبت ارزیابی کرد.

کارشناس تجاری سازی و انتقال فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در بخش تولید داروهای گیاهی، نوآوری‌های زیادی دارند و در حوزه محصولات ارگانیک نیز به موفقیتهای خوبی دست یافته‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب